Online teoriundervisning

Som elev hos EP Køreskole kan du øve dig præcis når du har tid – du får nemlig adgang til teoriprøver, færdselstavler og teoriundervisning med vores online teoriundervisning. Vi har gjort det nemmere for dig at tage kørekort!

Bliv skarp til teoriprøven med online tests

Du kan logge på online teoriundervisning med koden du har fået udleveret.

Log på online teoriundervisning her

Sådan fungerer det

Bliv skarp til teoriprøven med online tests

Udover at du får adgang til mere end 4500 lektioner, får du også en masse virkelighedstro tests.

Hver af dem minder om den teoriprøve, du skal bestå når du skal til teoriprøven. Men til forskel fra den rigtige teoriprøve, kan du tage disse tests i ro og mag, når det passer ind i dit liv .

Det hele er nemlig online – og du kan prøve dem så ofte du vil.

Mange af vores elever er glade for den mulighed.

Få tjek på teorien inden du skal til teoriundervisning

Det er stort at tage kørekort – og du får mange nye informationer.

Mange af vores elever bruger flittigt vores online teoriundervisning som forberedelse til teoriundervisningen.

Det forstår vi godt!

Når du gør det, er du nemlig på forkant, når du møder op til teoriundervisningen – det gør det både sjovere og i sidste ende nemmere at gå til selve teoriprøven.

Det gør dig også til en bedre, sikrere og mere tryg bilist i sidste ende.

Log på online teoriundervisning her