Køreskole nær Værløse

Kørekort nær Værløse?

Søger du en køreskole, der kan kommunikere i øjenhøjde med høj faglighed nær Værløse?

Så er EP Køreskole – køreskolen for dig!

Når du træder ind hos EP Køreskole er du ikke i tvivl – turen fra Værløse er det hele værd. Hos EP Køreskole forstår vi nemlig at give dig et uforglemmeligt kørekortforløb.

Transport tid

Transport

Det tager kun 5 minutter med toget fra Værløse station til Farum station – og køreskolen ligger kun 500 meter fra Farum station.

Beliggenhed

EP Køreskole er beliggende midt på Farum Hovedgade, hvilket gør det nemt og bekvemt at komme til køreskolen fra mange af de omkringliggende byer – her – ikke mindst Værløse.

Beliggenhed
Teoriundervisningen

Vi tilbyder høj faglighed gennem motiverende og varieret undervisningsbrug. Undervisningen tilpasses dine individuelle behov og færdigheder for at sikre, at du lærer i dit eget tempo.

Køreundervisningen

Når du er ude på vejene med din kørelærer bliver færdselsregler, -tavler og trafiksikkerhed altid omsat til brugbar viden.

Bilerne

Du vil hurtigt mærke at vores bilers køreegenskaber kombinerer sikkerhed, komfort og nem manøvrering – hvilket gør din køreundervisning både effektiv og sjov.

Fleksibilitet

Vi har Danmarks største teoriprogram. Med mere end 30 kørelærere og 10 køreskoleafdelinger i Danmark, kan du altid vælge det sted og tidspunkt, der passer dig bedst.

Fleksibilitet
Vores lokaler

Lokalerne

Vores undervisningslokaler har en topmoderne indretning – lige fra it-udstyr til ventilation. Dette ved vi er med til at skabe de optimale rammer for dit kørekortforløb.

Ta’ dit kørekort nær Værløse – 1. teorilektion er altid gratis

Læs mere om vores kørekortprodukter