Mød vores erfarne kørelærer – Rikke

Rikkes venlige smil og imødekommende natur skaber en tillidsfuld atmosfære i både teorilokalet og bilen. Hun er ikke bare en kørelærer – hun er en mentor, der forstår, at du som elev lærer i dit eget tempo. Så hvis du leder efter en kørelærer, der brænder for sit fag og altid prioriterer sine elevers behov og læring, så er Rikke det perfekte valg!

Mød vores dygtige kørelærer – Dannie

Med en inkluderende og forstående tilgang til undervisningen fører Dannie dig trygt gennem hele dit kørekortforløb – lige fra teori til kørsel. Dannie er også uddannet prøvesagkyndig og har dermed en stor fordel når det drejer sig om at forberede dig sikkert til køreprøven. Hvis du søger en kørelærer med stor passion for kørelærerfaget, og som altid har fokus på sine elever – er Dannie det ideelle valg!