Om EP Køreskole

EP Køreskole åbnede i 1978. Siden da har vores værdier taget udgangspunkt i tillid, professionalisme og motiverende undervisning. EP Køreskole har ry for at være Farums mest loyale køreskole – og dette ry har vi fået fordi vi aldrig går på kompromis med fagligheden og sikkerheden! Med mere end 40 års erfaring ved vi hvad der kræves for at bestå teoriprøven og den praktiske prøve.

Om EP Køreskole

De fleste i Farum og omegn kender til EP Køreskole.

Måske har de set os køre omkring i skolevognene, lagt mærke til vores lokaler på Farum Hovedgade 48B eller måske har de selv eller ungerne taget kørekort hos os i årenes løb.

Det er der god sandsynlighed for.

Vi startede nemlig i 1978, og siden da har vi hjulpet 1000-vis af håbefulde elever med at blive dygtige trafikanter.

Og det er vi stolte af!

Mød vores kørelærere

“Jeg har brugt fordelen ved at kunne at kunne veksle mellem afdelingerne, og Lasse I Farum var bare den fedeste kørelære man kunne ønske sig. Tusind tak:)”

Line Rosengerg (Google my business)