Den elektroniske lektionsplan

Med den elektroniske lektionsplan kan du nemt holde styr på  dine planlagte lektioner, modtage påmindelser og følge dine fremskridt. Lad os sammen gøre din rejse mod kørekortet smidig og problemfri!

Download køreskole-appen

Hvordan kan du drage fordel af køreskole-appen?

Med køreskole-appen har du altid et overskueligt overblik over dit kørekortforløb. Du får adgang til alle dine planlagte kørelektioner, teorimoduler og banekørsler – det hele er samlet på din smartphone. Når teoriprøven og den praktiske prøve nærmer sig, behøver du blot at medbringe den elektroniske lektionsplan og din P23-ansøgning.

Download appen og udfyld formularen

For at starte skal du downloade appen fra enten Google Play eller App Store. Efterfølgende skal du blot udfylde formularen med dit navn og din e-mailadresse, og så er du klar til at komme i gang!
Med vores køreskole-app får du adgang til at administrere dit kørekortforløb på en effektiv og organiseret måde.

Hvordan anvender jeg køreskole-appen?

I samarbejde med din kørelærer skal du efter hvert undervisningsmodul underskrive den elektroniske lektionsplan samt P23-ansøgningen. Dette dokumenterer nemlig, hvilke undervisningsmoduler du har opnået færdigheder inden for. Samtidig bekræfter det, at du har opnået færdigheder inden for alle de nødvendige kategorier og har deltaget i og gennemført alle aktiviteter på manøvrebanen og det køretekniske anlæg. Til prøverne behøver du blot at fremvise din elektroniske lektionsplan og din P23-ansøgning i underskrevet form.

Din kalender gennem hele dit kørekortforløb!

Du kan fuldstændig problemfrit holde styr på alle dine aktiviteter ved at modtage påmindelser om kommende teorimoduler, kørelektioner og banekørsler. Dette hjælper dig med at forblive organiseret og være helt klar til både teoriprøven og den praktiske prøve.

Appen er designet til at hjælpe dig

Appen er designet til at hjælpe dig!

Køreskole-appen er skabt til at være din uundværlige ledsager på vejen mod kørekortet. Med sit intuitive brugerinterface giver appen dig mulighed for at holde styr din teori- og køreundervisning, deltage i banekørsler samt gå til prøver på en enkel og overskuelig måde. Med køreskole-appen har du altid alle de nødvendige oplysninger om dit kørekortforløb lige ved hånden!

Sikkerhed og databeskyttelse når du bruger køreskole-appen

Den elektroniske lektionsplan indeholder personlige oplysninger, og derfor er køreskoleplatformen udviklet og designet med henblik på overholdelse af alle gældende databeskyttelseslove og -bestemmelser. Dette sikrer, at dine oplysninger ikke deles med tredjepart, og at alle dine data forbliver private og beskyttede.

Sikkerhed og databeskyttelse når du bruger køreskole-appen