EP Køreskole – en del af Tip Top Trafik®

EP Køreskole: en del af Tip Top Trafik®

Med virkning fra den 1. januar 2025 fusionerer EP Køreskole og Tip Top Trafik® og danner én samlet og stærk kæde af køreskoler under navnet Tip Top Trafik®. Denne sammenlægning bringer to velrenommerede aktører i branchen sammen, og vi vil i fællesskab fortsætte med at levere kørekortuddannelser af højeste kvalitet samt sikre trygge og professionelle rammer for alle kommende bilister.

Tilmeld dig kørekort til bil i Farum Læs om Tip Top Trafik®
Fra-den-1.-januar-2025-hedder-vi-Tip-Top-Trafik®

Fra den 1. januar 2025 hedder vi Tip Top Trafik®

Tag det første skridt mod dit kørekort hos Tip Top Trafik®, hvor vi altid sætter kvalitet, sikkerhed og din succes som elev i fokus.
Vi glæder os til at køre med dig!

Du kan bestille dit kørekort via Tip Top Trafik® her.

Vores Baggrund

Siden 1978 har EP Køreskole været en lokal institution i Farum, hvor generationer har taget deres kørekort. EP Køreskole, oprindeligt grundlagt af kørelærer og iværksætter Erik Poul Jensen, blev i 2016 en del af den landsdækkende køreskolekæde Tip Top Trafik®. Denne overtagelse bragte ikke kun mere moderne faciliteter og større fleksibilitet for eleverne, der nu kunne veksle mellem Tip Top Trafiks mange afdelinger, men sikrede også EP Køreskoles fortsatte drift.
Nu står EP Køreskole over for et navneskift for fuldt ud at integrere sig i Tip Top Trafik®. Sammenlægningen vil styrke tilbuddene til de kommende elever, herunder adgang til køreskole-appen og fleksibel teoriundervisning på tværs af alle Tip Top Trafiks afdelinger.

Vores-Baggrund

Hvilken betydning har fusionen for dig?

Køreskolerne har allerede etableret et tæt samarbejde med henblik på at sikre optimale rammer for teori- og køreundervisning. Fra den 1. januar 2025 vil dette samarbejde blive formelt forenet under ét navn – Tip Top Trafik®. Denne fusion giver både nuværende og kommende elever adgang til en række eksklusive fordele og sikrer de mest optimale betingelser for opnåelse af kørekort.

Moderne faciliteter og forbedrede ressourcer, der er designet med fokus på elevens behov

Med fusionen får EP Køreskole adgang til forbedrede faciliteter, der blandt andet omfatter et udvidet team af erfarne og højtuddannede kørelærere. Dette sikrer en både professionel og personlig undervisning. Dertil vil de nyrenoverede undervisningslokaler samt topmoderne køretøjer bidrage til en optimal læringsoplevelse. Eleverne vil fortsat få dynamisk undervisning, hvor teori og praktiske færdigheder kombineres, hvilket gør køreuddannelsen både udbytterig, interessant og effektiv.

Moderne-faciliteter-og-forbedrede-ressourcer

Personlig service med fokus på dine behov

Begge køreskoler er anerkendte for deres stærke fokus på elevens fremgang og gåpåmod. Med fusionen den 1. januar 2025 kan vi garantere, at den personlige service forbliver i højsædet. Hver elev vil fortsat modtage den nødvendige opmærksomhed og støtte for at nå deres mål. Vi sætter dig og dine behov i centrum – og med sammenlægningen bliver dette kun mere tydeligt!

Engagerede kørelærere, der prioriterer din sikkerhed!

Med et passioneret og erfarent team af kørelærere sikrer fusionen af køreskolerne, at hver elev udvikler sig til en sikker og ansvarlig bilist. Vores kørelærere er kendt for deres anerkendende tilgang og deres evne til at skabe et trygt og støttende læringsmiljø.
Eleverne oplever en følelse af sikkerhed og professionel vejledning gennem hele deres kørekortforløb, hvilket fremmer både læring og selvtillid.

Mød hele teamet af kørelærere hos Tip Top Trafik!

Engagerede-kørelærere,-der-prioriterer-din-sikkerhed
En-spændende-fremtid-med-Tip-Top-Trafik

Vi kører en spændende fremtid i møde!

Med denne kraftfulde fusion ser fremtiden lysere ud end nogensinde! Eleverne kan se frem til en køreskole, der ikke kun forbereder dem til køreprøven, men også giver dem de nødvendige færdigheder og selvtillid til at blive sikre bilister.

Du kan stadig bestille dit kørekort via EP Køreskole her.

Velkommen til en køreoplevelse, der overgår alle forventninger – hos EP Køreskole – en del af Tip Top Trafik®

Vi glæder os til at køre med dig!

Tilmeld dig kørekort til bil i Farum