Lokal køreskole i Farum får ny adresse

Lokal køreskole i Farum

EP Køreskole har været Farums lokale køreskole siden 1978. Der er mange fordele ved at vælge en lokal køreskole. Først og fremmest har vores dedikerede kørelærere et stort ønske om at bidrage til at gøre Farum til et dejligt og trygt sted at færdes – hvilket tydeligt kan mærkes i deres engagement når de underviser – både i teorilokalet og på vejene. Derudover er vores kørelærere fortrolige med de lokale veje, trafikmønstre og ikke mindst de farlige steder – hvilket giver dig en helt unik fordel, da du netop lærer at køre i de specifikke situationer – som du helt sikkert kommer til at møde – naturligvis både i og uden for Farum.

“Fordelene ved at vælge en lokal køreskole er at vi kender området og vejforholdene til fingerspidserne.”

-EP Køreskole

EP Køreskole har fået ny adresse

EP Køreskole er beliggende i hjertet af Farum – vi har valgt en central placering – da vi ved hvor vigtigt det er at kunne komme hurtigt til og fra undervisningen.

Kontakt EP Køreskole

Behageligt indeklima

EP Køreskole har fået nye lokaler med et behageligt indeklima – hertil lyse vægge, store vinduer der giver masser af naturligt lys – og en behagelig og energisk atmosfære. Vi har sikret en optimal luftkvalitet ved at installere ventilationssystemer, der konstant sørger for frisk luft.
Dette har vi gjort fordi et behageligt indeklima har en positiv indflydelse på elevernes koncentration og indlæringsevne..

Stadig de samme dygtige og imødekommende kørelærere

Du kan altid regne med os – i alt det nye – skal det siges at vores dygtige, imødekommende og erfarne kørelærere stadigvæk underviser både i teorilokalet og på vejene. Vores kørelærere stræber hver dag efter at skabe et trygt, meningsfyldt og støttende læringsrum – der er motiverende og inspirerende for alle køreelever.

Mød vores kørelærere

EP Køreskole – når vejen til dit kørekort betyder noget!

Tilmeld dig kørekort til bil